Leveranser

- Din beställning kommer att levereras till adressen som anges när du lägger beställningen. Dubbelkolla alltid att du anger rätt adress. 

- Vänligen kontrollera alltid innehållet i ditt paket när det anländer. Skulle det saknas något är det ditt ansvar att meddela kundtjänst inom 24h efter mottagen leverans. 

- Finns det skador på ditt paket eller om du misstänker att någon öppnat emballaget, ska du dokumentera detta noga och höra av dig till oss eller till Postnord/Budbee för reklamation. Ange också om något av innehållet saknas. 

- Om ett paket inte hämtas ut på ombud eller box och går i retur till oss tar vi ut returfraktavgiften för detta, 49 kr. Detta gäller också vid om paket går i retur på grund av de uppgifter kunden angett i den bekräftande ordern. 

Postnord: Vi skickar ditt paket med Varubrev klass 1 vilket innebär att paketet kommer lämnas i din brevlåda, eller vid din dörr/hängades på handtaget. Du kan alltid följa ditt paket genom den sändelselänk vi skickar per mail när paketet packats/skickats. 

Mypack collect: Ett spårbart alternativ där du väljer ombud och hämtar ditt paket med legitimation. Icke uthämtat paket debiteras 49 kr i returfrakt. 

Instabox: Leverans till vald box. Du får uppdateringar via din app. Pris 29 kr. 

Budbee: Klimatkompenserad leverans med bud hem till dig. Budbee erbjuder möjligheten att följa bilen i realtid för en mer exakt leveranstid. Om du begärt att paketet lämnas utanför din dörr är du själv ansvarig från och med att chauffören lämnat leveransen. Mer information om tjänsten hittar du här: www.budbee.com


- Du följer din leverans med hjälp av Budbee app
- Budbee box möjligt. Välj den box som passar. OBS, viktigt att dubbelkolla  telefonnummer då sms med upphämtningskod skickas med sms. 
- Levereras till angiven adress på vald tid
- Hör alltid av dig till [email protected] om du vill ändra en adress. Om paket inte distribuerats kan en möjlig ändring göras utan avgift.
- Vid ett icke-uthämtat paket kommer du debiteras returfrakt på 49 kr