Vanliga frågor

Oroa dig inte, här nedan loggar du in med ordernummer och den e-postadress du angett i din beställning. Sedan väljer du vilken eller vilka produkter du vill returnera - OBS, storleksbyten är också möjligt och gratis, (retur kostar 30kr) Du registrerar samtliga produkter i en och samma process.
En QR kod skapas i sista steget och denna visas upp på ditt lokala Postnord-ombud så skriver dem ut en retursedel till dig.

Vill du göra returer från flera ordrar måste dessa registreras var för sig och skickas med sin unika QR-kod. Skicka tillbaka returen inom 30 dagar, med lappar kvar på plaggen och i ett säljbart, icke-använt skick.
Du kan bara välja ny storlek i vårt digitala returformulär (Vill du byta produkt eller färg får du istället göra en retur och sen lägga ny order på det du önskar istället). När du valt ny storlek, mottar du en QR-kod som du skickar tillbaka produkten med (Postnord-ombudet skapar en retursedel). När vi mottagit paketet skapas automatiskt en ny order som inom ett par dagar skickas till dig. OBS, du lägger alltså inte en ny order.

Glöm inte att du behåller din ursprungs-faktura när du gör ett byte. Du får inte en ny faktura av Klarna när vi skickat ny storlek. Du behåller också samma pris såklart :)
Trist att bytet inte passat som önskat. När vi skickat din nya storlek har du fått en bekräftelse på det “nya” ordernumret. Det ser precis ut som ditt första med tillägg -01 i slutet. Detta ska nu gå att logga in med i rutan nedan.
Vi hanterar din retur inom 14 arbetsdagar. Du kommer få bekräftelse på att returen är hanterad via mail. Om du valt Klarna kan du alltid rapportera en retur till dem genom ditt konto/din app hos Klarna. Har du betalat med kort kommer det dröja ett par bankdagar innan du har pengar på konto igen. Har du betalat med presentkort vid ordertillfället kommer samma presentkort i första hand bli återbetalat och gå att använda på ny order.
Så himla trist att höra. Du loggar in med ordernummer och e-post i rutan nedan. Välj Reklamation (längst ner) och därefter passande reklamationsorsak. Du kommer få visa en tydlig bild på felet. Inom 48 h kommer vår customer happiness-team kontakta dig för en bra lösning.

Läs mer om returer i vår FAQ eller kontakta vårt customer happiness team hello@aimn.com <3